duminică, 28 martie 2010

Sad


Astazi trebuia sa fiu prezenta la targul Handmade din Moldova Mall.
Dar nu sunt din cauza unui site de pe care am comandat accesorii pentru brose si cercei, comanda am dat-o miercuri si dupa datele sitului trebuia sa ajunga pana vineri dar surprize nu a ajuns.....il sunt pe imbecil vineri dimineatza si ii spun ca am nevoie de accesorii duminica foarte nervoasa, imi spune ca-mi trimite coletul prin curierat si ajunge sambata.
Stau sambata si astept ca fraiera pana pe la ora 16:00 cand am realizat ca nu o sa primesc nimic x(.
Concluzia este ca m-am rugat pur si simplu de doamna care se ocupa de targ sa ma accepte si eu ieri ii scriu un mail ca nu mai pot sa vin din cauza unor imbecili!!!!!


Concluzia.....Sunt trista :(((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu